úterý 21. prosince 2010

Úvod

Prvotním cílem tohoto blogu je uspořádání mých myšlenek. Přistihl jsem se, že jsem začal mít chybnou tendenci konzumovat kulturní akce jako spotřební zboží. Abych tomu předešel, začal jsem si např. výstavy pro sebe komentovat. V souvislosti s touto aktivitou jsem si uvědomil, že zde v záplavě sterilních recenzí chybí platforma, která by jednoduchým a adresným způsobem milovníky umění seznámila s možností dalšího čtení uměleckých akcí.

Žádám případného čtenáře, aby považoval mé postřehy za čistě soukromého rázu. I když některé výroky mohou působit urážlivě, jsou pouze autentickou a bezprostřední reakcí, která odráží pouze mé vlastní recentní postoje. Kritikou nechci nikoho poškodit. Laické veřejnosti může být blog určitým návodem, jak se na výstavách, které jsem shlédl, snáze orientovat. Stránky jsou určeny především recenzím výtvarného umění.

Žádné komentáře:

Okomentovat